Reklamace

Nepřišel Vám balíček? Otevřeli jste balíček a zboží bylo poškozené? Pošlete nám reklamační email.

 

Pošlete emaill nebo volejte:

info@bigmall.cz, +420 212 284 167

 

Postup vyřízení reklamací:

 

Nedoručené zásilky :

  • podle Vašeho příjmení nebo kodu objednávky dohledáme číslo Vaší zásilky.
  • Sledovat můžete například Obchodní balíky vnitrostátní i na Slovensko, Profi balíky, Zásilkové balíky, Cenné balíky, Cenná psaní, Standardní balíky z ciziny a do ciziny a samozřejmě úplně všechny EMS
  •  
  • Sledování zásilekhttp://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php   
  • Je také často možné , že Česká pošta nevhodí lístek do Vaší schránky , když Vás nezastihne doma , tudíž prosíme o Váš konktat na  poštu v místě Vašeho bydliště.

 

Barevné a crazy čočky

  • pokud jste obdrželi barevné kontaktní čočky a nelíbí se Vám nebo se Vám nezdá jejich barva, čočky nerozbalujte a kontaktujte nás.
  • Čočky si není problém vyměnit pouze v původním obalu a nerozbalené , jinak nelze uplatnit výměnu.

 

Poškozené zásilky při přepravě:

 

Přepravce Česká pošta

  • poškozené zboží běžte reklamovat přímo na poštu a poté nám prosím oznamte reklamaci  e-mailem na info@bigmall.cz nebo telefonicky  +420 212 284 167

 

Přepravce GLS

  • poškozené zboží prosím oznamte přímo GLS a to prostřednictvím jejich kontaktni linky č. +420 840 123 456